tango

14 april 2010 - Buenos Aires, Argentinië

We hebben een videootje geplaatst van de straat tango in de wijk Recoleta. Klik op video om te kijken.

1. Kennet:
    14 april 2010
    Nou, Els en Peter, we genieten echt van elke bericht/avontuur dat jullie op de website zetten, laat staan de foto's! Wat een wereld van verschil dat jullie tegenkomen. Onvoorstelbaar! De foto's van Freetown waren erg bijzonder om te zien op de foto's, maar dat is waarschijnlijk niks vergeleken met de werkelijkheid.

Jullie maken deze reis uiteraard voor jullie zelf, maar toch bedankt voor de mooie verhalen en foto's die jullie publiceren.

Groetjes van de familie Jensen.

- De stoelen komen trouwens binnenkort weer uit de garage en gewoon weer in de tuin te staan, want nu krijgen we hier in nederland ook weer wat zon ;) -
  2. Cindy:
    18 april 2010
    Ha schoonouders! Wat een leuk filmpje om te zien en wat een mooie foto's! wat maken jullie een hoop mee in jullie leven. Zoveel al gezien en gedaan. De droom die vele mensen hebben, brengen jullie voor jullie zelf tot werkelijkheid. Hoop dat we snel even elkaar kunnen spreken op msn, zal even aan bob vragen jullie daar even iets over te laten horen. Met de kinders gaat het goed zoals jullie waarschijnlijk al weten. Met pasen hebben we met ze 4en een brunch gehad bij anne thuis, erg gezellig, ze heeft ons verwend.

Nog echt heel veel plezier daar en ik hou alles in de gaten.

Groet,

Cindy