Welkom

16 juni 2009 - Lisse, Nederland

Ok, daar gaan we dan. Het eerste begin van ons reislog. We gaan een wereldreis maken met een tot camper omgebouwde vrachtwagen. Het is een Mercedes 4x4 met sperdifferentiëlen, terreinbanden,etc. dus er zijn niet veel plaatsen waar we niet naar toe kunnen. 'Wij' zijn Peter(49) en Els(53) van Boom. We vertrekken november 2009. We zijn nu nog aan het werk, Peter als informatie-analist bij de ANWB en Els als regiodirecteur bij thuiszorgorganisatie Allerzorg. Medio augustus stoppen we daar mee en kunnen dan echt goed beginnen aan de voorbereidingen....tot zover maar even...er volgt (veeel) meer

1. sophie:
    26 juni 2009
    Heb jullie artikel in de krant gelezen en zet de site bij mijn favorieten. Geniet ervan en zal jullie avonturen met plezier volgen.
    Groet, Sophie Lisse.
  2. Paul & Ellen uit Noordwijk:
    28 juni 2009
    Goede voorbereiding gewenst, we zullen jullie volgen!

(ps: gaan de golfclubs mee?)
  3. Geronimo:
    28 juni 2009
    Ik heb jullie verhaal ook in de krant gelezen! Leuk hoor!
  4. Wim en Tanaquil:
    28 juni 2009
    wij hebben ook een truck omgebouwd tot camper. Dit jaar gaan we voor de tweede keer naar ijsland. en over een aantal jaren de wereld rond.
  5. Poek:
    1 juli 2009
    Hallo!
    Ik zou graag wat dingen aan jullie willen vragen, maar doe dat liever niet openbaar via dit gastenboek. Kunnen jullie mij een mail sturen met jullie email adres, zodat ik die vragen kan mailen? Kan op deze site namelijk geen email adres van jullie vinden.
    Thanks!
  6. Paul de Beer:
    11 augustus 2009
    Hallo Peter en Els,
    Ik ken zoveel mensen die dit ook zouden gaan doen, en maar heel weinig mensen die uiteindelijk die eerste stap gezet hebben. Hoop in de toekomst veel inspirerende verhalen van jullie te mogen lezen.
  7. Jeroen:
    12 augustus 2009
    Hey Peter,

even vraagje over die rapportage van Leaseplan van augustus.
    Kan je me even bellen.

Jeroen
  8. Mario der Weduwen:
    13 september 2009
    Peter, ik hoorde van Harry van Heesewijk dat jullie op wereld reis gaan. Ik heb van harry jullie website url gekregen. Ik vind het heel spannend wat jullie doen. Prachtig om echt te kiezen. Ik zal met heel veel plezier jullie blog volgen.
    Hartelijke groet.
    Mario der weduwen