Wat vliegt de tijd

15 oktober 2011 - Lisse, Nederland

Het is oktober en we zijn alweer bijna twee maanden in Nederland. De afgelopen weken zijn voorbijgevlogen en we hebben veel gezien van en gehoord over ons kleine landje. Tjonge, het is weer even wennen hoor. Lekker lang onder de douche kunnen staan, uitgebreid de kranten en tijdschriften kunnen lezen en televisie kijken. Naar al die talenten bijvoorbeeld…. En niet te vergeten die dagelijkse media treurnis over Europa. We zouden er al onze dagen mee kunnen vullen.

Maar ..we genieten met volle teugen van het weerzien met familie en vrienden en met mooi weer hangen we graag de toerist uit. Wat is Amsterdam toch een heerlijke stad. Op 1 oktober, in de zon en met 25 graden, fietsten en wandelden we door de Hollandse duinen en langs het strand. We hebben verschillende steden en dorpen bezocht en door het fraaie polderlandschap gewandeld. We hebben de “chinees”,  patat en kroketten weer geproefd en met moeite kunnen kiezen vanuit de vele schappen in de supermarkt. Dochter Anne is inmiddels veilig in Sydney aangekomen en dit weekend vieren we met elkaar de 85ste verjaardag van mijn vader.

Nog een paar dagen voordat we weer afreizen naar Zuid-Amerika. De regentijd (net als hier) is begonnen en andere plannen dan richting Colombia, Venezuela en Suriname  reizen hebben we nog niet. We gaan het gewoon weer beleven.

1. alvaro:
    25 oktober 2011
    hi Peter, glad to hear now that you are back at home. I wish you continue your trip soon here in Colombia. You can be sure I will help you in Bogota.
    Bye.
  2. Henny Aarts:
    26 oktober 2011
    Ola Els Y Peter,
    Lo siento por Jan y Bets que sus vacasiones he terminado no? Pero Les deseo un buen viaje y voy a disfrutar de informes de tus viaje
    saludos y besos
    Henny