vier weken in Nederland

25 februari 2010 - Lisse, Nederland

We zijn alweer drie weken in Nederland, heerlijk om familie en vrienden weer te zien en te spreken. Dit bericht om te laten weten dat er nieuwe foto's op de site zijn gezet. Het reisverslag van de resterende weken komt eraan. Het staat er eind deze week of begin volgende week op. Ook zijn we druk met de laatste voorbereidingen voor het vertrek op donderdag vier maart. We vertrekken dan vanuit Antwerpen per vrachtschip en nu met camper naar Argentinie wat 30 dagen varen betekent.

Tot zover en wordt vervolgd

1. Marion:
    28 februari 2010
    Ja,de wereld kan niet groot genoeg zijn,steeds iets nieuws ontdekken,daar zijn jullie geknipt voor.
    Zet "m op!!
  2. Paul en Monique:
    1 maart 2010
    Lieve Peter en Els,
    Met belangstelling gelezen over jullie ervaringen in Zuid-Afrika en de foto's bekeken. Prachtig.
    Wij wensen jullie een heel goede bootreis naar Buenos Aires.
    We zijn nu al weer benieuwd naar de verhalen en foto's!
    Groet van Paul en Monique.