VERKOCHT/SOLD

9 juni 2016 - Amsterdam, Nederland

De vrachtwagen/camper is verkocht en gister overgedragen aan de nieuwe eigenaren. Wij wensen hen een prachtige tijd, mooie en vooral veilige reizen toe.

1. Erik huijsmans:
    9 juni 2016
    Gefeliciteerd. Op naar een nieuw avontuur ??
  2. Els van Boom:
    9 juni 2016
    Ha Erik, het nieuwe avontuur is voorlopig Nederland....wonen en werken. Het reizen is en blijft een onderdeel van ons leven en niets is veranderlijker dan de mens dus wie weet,

Groetjes Els en Peter
  3. Larissa Dortland:
    Beste Els en Peter,
    Hartelijk dank voor het delen van jullie reizen met ons de afgelopen jaren, we hebben door deze verhalen een beeldvorming gekregen buiten commerciele belanghebbende kanalen om. Jullie hebben ons een heel mooi gevoel over deze wereldbol gegeven.
    Voor de (-voorlopige?) toekomst wensen we jullie net zoveel uitdaging vinden als in jullie reizen!
    Hartelijke groet,
    Hans en Larissa/ Hoofddorp
  4. Rob en Annemarie:
    12 juni 2016
    Hallo Els en Peter,

Wij hebben jullie verhalen afgelopen tijd met plezier gevolgd... Waarvoor dank... :-)! Met name hebben wij hierdoor veel informatie opgestoken voor de reis die wij zelf willen gaan maken. Wij zijn bezig met de voorbereidingen om in 2018 voor lange tijd te vertrekken. Op dit moment een wagen aan het verbouwen en hebben aan jullie een vraag, gezien jullie ervaring. Wij zijn bezig om een beslissing te nemen wat voor soort stoelen we willen hebben in de cabine. Stoelen met luchtvering die je eventueel kan vastzetten of zonder vering. Willen jullie met ons delen wat voor stoelen jullie hadden en wat hiermee de ervaring was.
    Wij hopen op jullie reactie.....

Groeten,
    Rob en Annemarie